Thursday 21 December 2006

Multi-purpose Designer

Aku tak paham! betul2 tak paham... hari ni aku rasa nak mengamuk sangat...dahlah tengah kibar bendera Jepun... ada pulak org buat aku sakit hati!
Aku tak paham kenapa, arkitek dan interior designer suka2 mengarah aku buat itu ini...sudahlah dtang ofis, mintak itu ini, mentang2 aku ni designer cabuk, company ni pun x letak design fee.... sukahati suh aku buat macam2... tukar design la... ingat aku ni apa??? lepas tu yang dapat kredit tu diorg... padahal aku yang pecah kepala pk nak kuar design... aku memang anti betul pada arkitek dan designer camtu.... sekali dorg dapat no hp. aku, habislah... setiap waktu mengacau... ade je mende nak suruh buat... !
Dah tu, suh aku cepat2 kuarkan design... "nora, could pls email to me the design a.s.a.p...? i nk jumpa client tomorrow"... tiuniasengg!!!
Sampaikan konsep interior pun nak suh aku bagi idea... secara logikalnya mmg aku leh berbangga sebb dorg mintak pendapat aku... tetapi secara realistiknya, aku sakit hati, aku keje ngan org lain, tapi kene buat jugak untuk org lain... apa ni??? apa gunanya diorg jd arkitek ngan id..??? eee... tak paham aku!
Sebab tu kadang2 aku rasa nak riak! sebab aku rasa, aku lagi terer dr diorg yang cuma reti teori, nak kuar design pun x reti! sudahnya cari designer cam aku ni jugak... pastu usung ke sana sini design tu, cakap diorg yg buat... ?!!
Tadi bos suh aku pegi meeting petang ni... mentang2 aku ... tapi aku cakap. sorry!! saya tak ada mood... hahaa... betapa bongkaknya muker aku masa tu,... biar! aku x peduli.. dia suka2 suh aku tolong kawan dia buat design! padahal kwn dia tu ID... ! Otak aku pun reti nk pancit!
Sorrylah ayat aku melampau kali ni... hari ini aku betul2 angin satu badan!

6 comments:

  1. hi Rissa..ko ni macam bom meletup daa..tp aku faham ape ko rase dulu pun aku pernah kena gak..kita bagai nak rak buat keje org yg present yg dpt nama...mmg bengang giler bila org buat camtu..bak kata bos aku dulu zaman skrg ni tak boleh hardworking tp kena smart work..org lebih appreciate org yg nampak pandai dr org yg btl2 pandai..hidup ni satu pilihan..kita kena pilih apa yg kita nak jadi..apa apa pun ko kena relaks..ikut style Azalan tu cool aje..orait..adios

    ReplyDelete
  2. hi Ameera... hehee.. ko pun org2 design ker? Azalan tu terlalu cool... aku ni ada api dalam badan... hahaha....
    btw... terima kasih kerna mengerti... :)

    ReplyDelete
  3. ermmm lembu punya susu, sapi yang dapat nama, saya cadangkan akak jangan buat cantik-cantik, nanti yang menyuruh akak tu rasa malas nak mintak tolong akak buatkan, pastu dia akan buat sendirila.

    -pezul-
    www.pezul.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. hahahaa... pezul ni mcm tau2 je apa yg akak dh buat... ehhehe.. mmg akak wat camtu skg. draw cincai2 tapi bos ckp akak buat keje x de komitment, x commited, camna tu?

    ReplyDelete
  5. masa inilah akan terangkan dan hamburkan segala-galanya, katakan pada mereka apa yang akak tak puas hati, kerana di saat ini mereka mesti hendak tahu apa puncanya akak hilang komitmen dalam tugasan.seorang ketua yang bagus mesti perihatin akan masalah pekerjanya. jangan takut kak, kalau benar lakukan , rezeki tu ada di mana mana sahaja(ceh macam pakar motivasi aku nih wakaka)

    -pezul-
    www.pezul.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. wah... pezul memang mcm pakar motivasi... kekekeke... thanks ye dik...akak hargai kata2 semangat mu :)

    ReplyDelete

Rose Harissa® Registered under the provisions of the Trade Marks Act 1976 and the Trade Mark Regulations 1997 since 2016