Tuesday 19 December 2006

Yutaka Takenouchi

Yutaka Takenouchi… aku pernah gila tengok drama-drama dia. Sampai aku sanggup habiskan duit beli CD box dia. Kalau kebanyakan orang kenal dia melalui With Love, tapi aku kenal dia melalui Shotgun Married. Drama ni dekat dengan realiti, aku suke watak dia dalam ni, dari seorang lelaki yang tak serius dengan perempuan, terlalu pentingkan kerja, berubah menjadi lelaki yang bertanggungjawab. Kalaulah Malaysia boleh buat citer macam tu…
Lepas tu aku belilah drama-drama dia yang lain. Bagi aku, inilah drama dia yang paling best. Sampai aku nangis2, gelak2 tengok, 2, 3 kali pun tak jemu.
Bagi aku, dia pelakon yang berkarektor. Cuma lately, bila dah tua ni, dia kurang aktif nampaknya.

p/s : maaf ye... dari hari jumaat, tagboard x berfungsi... masalah server katanya...

2 comments:

  1. Rissa - Macam mana wat lukisan grafik cam tuh ek? Pakai comp ke atau pakai tangan? Cantik ooo.. Mungkin suatu hari leh demo skit cam mana wat mende2 tuu aa..hik hik

    Aiseyy cite hindustan tak minat ka? Lukis la hero2 cam shah rukh kan ka? Aamir kan? Salman Khan? Hitrik dll..atau heroin2 nye..gegege

    ReplyDelete
  2. semua kat blog ni, sy pakai comp (pakai mouse) x mampu beli grafik tablet... guna program illustrator.. pakai tangan pun bleh gak... tapi satu hal lah pulak nak scan kan? biasa je lah mersik... org lain buat lagi cun!
    hehee... sorry lah mersik...sy x minat citer hindustan mahupun hero2 dan heroin2 dorang yang dikatakan kacak dan jelita tu... ;p

    ReplyDelete

Rose Harissa® Registered under the provisions of the Trade Marks Act 1976 and the Trade Mark Regulations 1997 since 2016