Friday 23 November 2007

Elly dalam bentuk lukisan aku!


Ni antara hasil kerja aku hari ni… gambar Elly dulu2, tahun 2006. Dalam lukisan ni aku suka warna merah tu… hahaha, merah kegemaranku!

Puas hati bila dapat siapkan gak wlaupun dalam mood yang tak menentu hari ni. Lynn dan Kak Lily taulah keadaan aku camana hari ni, sebab mereka berdua yang rajin berulit SMS dan call dengan aku hari ni…takdelah aku bosan sangat melayan mood tak menentu ni...

Tapi apa pun, dalam graf mood aku kejap menurun kejap naik, dari siang aku tersenyum-senyum sampai ke malam memikirkan mereka berdua ni… mujur ya, ada kawan2 penulis yang sudi berkongsi idea dan pandangan ni, yang boleh menerima kritikan sesama rakan. Kena pulak aku yang jenis bila time post mortem, macam bagus… diri sendiri pun terumbang ambing! Hahaha… tapi taklah tersangkut sendiri ye tak… yang tak semangat boleh jadi semangat, yang tak yakin, boleh jadi berani…

Hmm… apapun, malam ni aku dapat penyakit lama… jadi ‘kelawar’ lagi…

No comments:

Post a Comment

Rose Harissa® Registered under the provisions of the Trade Marks Act 1976 and the Trade Mark Regulations 1997 since 2016