Nov 3, 2008

What do u think?

BY Rose Harissa IN , 7 comments




Amacam?
Ada gaya ‘anak ikan’?
Lelaki simpanan?
Gigolo?
Front man an indie band?



Atau lelaki yang penuh dengan rasa cinta?


______________________________

nota kaki : sebenarnya aku tengah meroyan... kehilangan mood seram dan mistik... aaaaa



7 comments:

  1. ohh! tidak ku sangka lagik azrul membuatkan ku lupa pada ady rafizal.. hahah!~ akk nie wta sy terbayang2 kat azrul lak.. ngee3~ ady rafizal dimanakah kamu? ngee3

    ReplyDelete
  2. hahha... cikyuyu dah angau sangat la tu eh sampai tertukar nama... zarul la cayangg... kekekkee... tu belum akak kuarkan hero baru... sah pas ni cikyuyu bakal melupakan ady rafizal.. ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  3. salam...cik rose harissa...

    hehehe...ni gmbr yutaka takenouchi...
    ensem2...

    ReplyDelete
  4. HAHHA!yerla da angau la nihh.. yaya! nme pun salah.. muhah! gelak sorang3

    ReplyDelete
  5. wanupeh : salam kembali... ya, saya mmg lukis yutaka tp dah ditinggikan dan dilampaikan lagi fizikalnya... sbb mmg bayangkan karektor dia untuk SDH... heehhehe

    cikyuyu: sah! mmg cikyuyu dah angau! kekekekek...

    ReplyDelete
  6. k.rose.. saya cinta gilak sama zarul.. huhu x tau nak wat pe2 lagi ni.. tgh bengong!! Huaa..

    ReplyDelete
  7. hahahahhaha... mak tak dapat nak nolong kamu nak... kehkehkeh....

    ReplyDelete