Dec 2, 2008

Emel dari Ira

BY Rose Harissa IN No comments

from munirah
to Rose Harissa
date Tue, Dec 2, 2008 at 8:32 AM
subject Re: salam...
mailed-by myipo.gov.my

hide details 8:32 AM (50 minutes ago)

Reply

akak...ira baru je habis baca pagi td...hehehe
ira siap nagis lg bila inn x nk zarul...hehe
sedih bila baca kata2 zarul yg last sekali...
>> I tau u sygkn i tp i x tau knp u buat kptsn mcm nie.
demi allah, i kecewa. tp apa daya i nk halang kptsn u.
ini kehendak u kn? dr dulu i tau, u perempuan yg baik.
terus terang i ckp, i cemburu shamsul azman sampai saat ini..

secara kesimpulannyer... cite akak tetap best wpun berbeza dgn dua
novel akak sblm nie.. kira akak berjaya cuba tuk buat cite lain dr yg lain..
wpun byk dgn dosa...hehehe tahniah.... :-D
- Show quoted text -

__________________

Ini emel dari munirah... komen dia tentang novel epal hijau : Serasi di Hati. Kenapa aku tampal emel ni kat sini? sebab ira ni selalu beremelan dengan aku... emelnya pendek2 tp sering keep in touch la kira... dan aku pernah terharu sbb dia sanggup naik komuter dari Seremban sebab nak jumpa aku di Pesta Buku! Ira!

Oh ya... terima kasih juga pada Kak Lily Haslina yang sudi membaca novel epal hijau : Serasi di Hati juga tak lupa pada Kak Eka dan anak daranya Sara! Love u alls!

0 comments:

Post a Comment