Apr 15, 2009

Jadual Pesta Buku Antarabangsa PWTC 2009

BY Rose Harissa IN 10 comments

Jadual NBKara
Jadual PTS


Klik imej untuk lihat lebih besar


Itu jadual tugas aku di Pesta Buku bermula lusa. Setiap hari akan ada di booth NBKara. Cumanya pada hari biasa, aku hanya akan ada sampai kul 2 petang sahaja. Dan pada hari Jumaat 24hb April pada jam 2-4 petang, aku kena curi waktu untuk acara 'Bincang Buku bersama Rose Harissa dengan penampilan istimewa Elly Idzlianizar Ilias. Untuk sesi ini juga, aku sediakan poster Elly dalam bentuk lukisan aku. Terhad. Masih dengan konsep siapa cepat dia dapat! Ha... kepada sesiapa yang nak kenal Elly dengan lebih dekat, nak mintak tandatangan dan bergambar dengannya, nak bergambar atas motor pun boleh... hahaha...silalah datang beramai-ramai ke booth PTS pada hari tersebut. Untuk pengetahuan, motosikal Elly akan berada di booth PTS dari jam 10pagi hingga 7 malam. Jadi inilah masanya untuk tengok motor kapcai lumba dari dekat.
Untuk promosi Tuhan Lebih Tahu, kali ini NBKara menyediakan penanda buku dan poster saiz A3 untuk para pembeli. Siapa cepat dia dapat kerana ini khas hanya di Pesta Buku.
Jumpa anda di sana!

10 comments:

  1. Aku nak jumpa Elly tapi koje lah rose,apasal wat hari jumaat...huhuk..huk..huk..

    Insyaallh aku dtg hari sabtu...la..la..jgn lupa utk aku ya..

    ReplyDelete
  2. Kerana hari jumaat itu berkat... hehehe... gurau je teja...
    sudah dijadualkan begitu....
    okla...kita jumpa ari sabtu... ya, aku tak lupa! :P

    ReplyDelete
  3. wa che rose..hari2 menebeng kat gerai NB heheh.. ada yang jelez nnti wahaha..
    pssttt akak pn akan berkunjung sekerap mungkin heheh

    ReplyDelete
  4. selamat berkerja rose n jaga diri..kesian kau rose banyak kerja setiap saat masa mu tu emas rose..

    ReplyDelete
  5. Ilyah : okeh laling... jumpa nanti...

    Kak Nik : yela... kene keje keras jual buku baru... kekek...yelah, taulah opis dekat... kekeke

    liza : tengkiu liza... hehe... takpe... ni demi masa depan ik juga... :)

    ReplyDelete
  6. ala...
    aku dok jauh ler..
    lagipun laki aku dh gi offshore...
    hu..hu...hu..
    aku pun nak jugak....
    poster tu................

    ReplyDelete
  7. Ya... aku tau ko duk jauh yus... tp buku ko order tu lepas pesta buku la ye.... ampun... aku takde stok..,

    ReplyDelete