Apr 4, 2011

Avian-Arisa

BY Rose Harissa IN 6 comments

Ini adalah cover yang aku buat untuk siri Avian-Arisa. Sudah diserahkan ke tangan editor pada awal minggu lepas. Lega sangat-sangat bila sudah selesai tanggungjawab. Sekarang tunggu pruf dan akan sambung untuk sebarang pembetulan.
Mudah-mudahan semuanya berjalan lancar... Amin!

6 comments:

  1. Sinopsis die best la kak rose.. X sabar nk tnggu dia keluar

    ReplyDelete
  2. kak...chantek! eh! mcm kenal je yg baju biru kat cover tue...minho shinee..haha..!! :))

    ReplyDelete
  3. wosss... !! mantaaapp... penantian..
    adesss... cover yang comeyyyyy!! Loikkeee..

    ReplyDelete
  4. Wild Cherry : heheh... tengkyu... sinopsis tu kak lily yang buat... :)

    Adeyn : hahahah memang dia pun la sayang... sbb akak suka sgt kat dia... kekeke

    Yuyu : mekasih pujian tu... kembang doh akak ney... hhahahahah

    ReplyDelete
  5. Wah..gud job kak rose..nice...blh dpt ke mase PBAKL 2011 nnt?...heheheheh

    ReplyDelete
  6. Ilyah... terima kasih... tp buku ni belum ada...tapi boleh tgk mockup masa 1hb nanti... :)

    ReplyDelete