Monday 5 November 2012

Sketsa ibu dan anak : Punching bag!


Waktu mengandungkan Ik dulu, aku suka sangat tengok Sin Chan... walaupun ada sesetengah orang kata, kartun tak wajar... sebab karektor Sin Chan tu... tapi aku suka... suka tengok keletah bongek dia, mak dia, ayah dia...family tu lawak... walaupun orang kata Sin Chan tu kurang ajar, tapi aku tak anggap pun camtu... bagi aku tu tanda budak tu pintar. Menghiburkan hati ibu bapa... pendek kata, rumah boleh jadi riuh rendah sebab dia seorang. o((*^▽^*))o

Bila aku dah selamat lahirkan Ik... bila dia dah pandai cakap, kadang-kadang aku rasa, Ik tu dah terkenan Sin Chan... Kecik-kecik dulu, Ik pun suka cakap guna ayat terbalik. Contoh : ubi kentang jadi ibu kelentang... (ï¼´▽ï¼´)

Bila makin besar, dia makin suka sakat aku... makin bongek... kalau orang tengok, kami memang macam kawan. Kasar. Tapi aku tak pernah pun anggap dia anak derhaka. Time bergurau-gurau tu berguraulah... tapi time serius, time aku takde mood nak bergurau senda... memang aku selalu cakap, 
"Nak masuk neraka ke?!"

Hahahaha... mak kejam kan? Time tu barulah dia diam... hehehe... bagi aku tu cara untuk ajar dia ingat, syurga dan neraka... (^_^)

Ni salah satu gelagat dia kat rumah. Aku buat skecth 'bodo' aje sebab banyak kerja lain menanti.
Selamat terhibur bagi yang baru singgah kat blog yang jarang update ni... ヾ(@^▽^@)ノ


Rose Harissa® Registered under the provisions of the Trade Marks Act 1976 and the Trade Mark Regulations 1997 since 2016