Friday, October 6, 2006

Kegembiraan di Bulan Ramadhan

Hmm... kali ni takde drawing... aku saja nak tulis kegembiraan aku.
Tadi, aku saja2 lah SMS editor aku yang genit dan nakal tu.. Kak Ruby.. sajalah nak tanya progress novel. Tup2 dia call, dia beriya minta maaf ngan aku cakap ada berita sedih. Aku punyelah berdebar. Yelah.. manalah tau memang ada berita buruk kan...
debarnya jangan ceritalah... ditambah dengan suara dia yang betul2 longlai... perghh... aku siap cakap jangan buat saya nangis kak ruby..
alih2 dia menjerit... TAHNIAH! ... aku pun sama naik menjerit sakan! hehehe... saja je Kak Ruby tu menakutkan aku yang memang cepat gabra ni... Alhamdulillah.. lahir juga baby pertama aku ni... Insya-Allah Taala... minggu depan akan ada kat pasaran... kata Kak Ruby... covernya cantik... ;)
Tak sabar nak tengok... manuskrip yang ditulis... dah jadi sebuah buku.. ;)
Terima Kasih banyak Kak Ruby...Encik Norden (big boss Alaf21) dan Kak Wan...

No comments:

Post a Comment

Follow Me @roseharissa

About Me

RoseHarissa

"To be perfectly clear, passing is something that has never crossed my mind. Instead of stepping forward and explaining why and prove that I'd really meant no harm, I chose to remain silent. My attitude was, if they don't get it, I don't have to explain it, which was my way of saying that if they don't get me, I don't have to explain me." ©




Random

randomposts