Monday 26 February 2007

Hero Novel Kedua



Hmmm... saje2lah aku letak hero bayangan aku kat sini (Dennis Joseph O'Neil)... suka dia ni sebab dia ada kategori, nakal, sweet, cute, kacak, penyayang... menepati karektor hero novel kedua aku...
  1. Gambar ni masa dia tengah mengusik heroin nak ajak kuar dating… *wink*
  2. Ni masa dia tengah kecewa kerana terpaksa berpisah dengan org yg paling dia sayang...
  3. Gaya dia ketika di pejabat... :)
Vavava... kuatnya aku berangan... manuskrip tah ke mana... ahaks! Dan dialah penawar setiap kali aku tertekan nak siapkan manuskrip kedua nih… bila aku tengok muka dia, maka akan berkobar-kobarlah aku nak siapkan manuskrip untuk penilaian editor…
Sekian, terima kasih...

No comments:

Post a Comment

Rose Harissa® Registered under the provisions of the Trade Marks Act 1976 and the Trade Mark Regulations 1997 since 2016