2012 disambut dengan Blues Amni : Cik Propagandis

By Rose Harissa - January 05, 2012

2012 sudah datang. 2011 ditinggalkan dengan macam-macam pengalaman termasuk yang pahit-pahit sehingga tak mahu menulis lagi.

Tapi Alhamdulillah... berkat doa dan sokongan orang-orang yang sayang aku, pembukaan awal tahun 2012 ni disambut dengan novel chicklit dari PTS bertajuk BLUES AMNI : Cik Propagandis (asalnya adalah Oh! Propanya tapi ditukar tajuk pada saat akhir atas sebab-sebab bahasa).

Gabungan kisah-kisah semasa aku kerja dulu. Ada hikmah rupanya bersusah payah kerja dulu. Boleh jadikan idea buat novel. Jadi sesiapa yang nak tahu gimana caranya orang kaya, cara kerja arkitek, kontraktor, dan sebagainya dalam dunia pembinaa, boleh dapatkan siri Blues AMni ni...
Tapi harus diingat ya, tarikh terbitnya adalah 11 Januari 25 Jan 2012, tetapi itu cuma anggaran je. Tolak masa masuk gudang, kiraan stok, itu ini... mungkin akan masuk pasaran @ kedai sekitar awal Februari. Begitulah adalahnya...



Harga: RM 16.50 / RM 18.50

ISBN-13: 978-967-408-042-6

Tarikh Terbit: 11 Jan 2012 25 Jan 2012

Sinopsis

Ikuti sambungan kisah hidup Amni. Dalam siri ini, Amni tidak pernah menyangka dia akan bertemu dengan seorang propagandis - orang yang menyebarkan propa­ganda.
Kehadiran Syura, kerani akaun baru di PSK Alloy menambahkan lagi bencana dalam hidup Amni. Bertambah pening apabila ada pereka yang sibuk meminta-minta komisen projek daripada Amni. Amni terasa mahu lari ke Gua Niah!
Adam yang menyedari keperitan Amni, menawarkan kerja di firmanya. Bern pula seperti biskut, sekejap ada, sekejap tiada dalam hidup Amni.
Dapatkah Amni mempertahankan kesabarannya demi mencapai cita-cita menjadi pereka besi paling berjaya seantero Malaysia? Ataupun Amni terpaksa menguburkan sahaja impian itu?
______________________________________________

Bagi yang bertanyakan novel dewasa Rose Harissa @ Nora Ismail, maaf, aku sendiri tak dapat nak menjawabnya. Mungkin kalau Tuhan izinkan, diberikan kesihatan dan kekuatan, akan ada novel dewasa dari aku yang tak berapa nak 'popiler' ni... (_ _|||)

Apapun, belum terlambat aku ucapkan ヽ@(^ェ^*)@ノ☆.。.:*・゜☆SELAMAT TAHUN BARU 2012☆゜・*:.。.☆ヽ@(*^ェ^)@ノ buat semua yang sudi singgah di blog merah ni... (⌒∇⌒)ノ

  • Share:

You Might Also Like

10 comments

  1. WC suke cara penulisan kak Rose... semua cerita Kak Rose best... xpernah mengecewakan...

    ReplyDelete
  2. Salam Kak Rose! hehehe. Novel amni dah keluar yaaay. Suka amni hahahaha. Nnt nak belii la. Baca tu tktau la bila sebab class, tapi janji amni baca punya hehehe

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah. Akhirnya dan akhirnya, novel sambungan ini akan menemui peminat fanatiknya siapa lagi kalau bukan pembaca-pembaca Kak Rose yang sememangnya comel ini tidak lama lagi! :)

    ReplyDelete
  4. Wild Cherry
    Terima kasih ... terharu baca komen tu...

    Amni
    Salam...takpe... take ur time... ini pun tak tau camna nak endingkan citer ni... hehehe

    Faridzuan
    Comel? hahaha lawaklah... tapi buku ni tangguh pengeluarannya sehingga 25 januari... :(

    ReplyDelete
  5. Tak sabar nak beli & baca! Dah lama tunggu sejak baca Blues Amni Oh Kerja. Hehe~

    ReplyDelete
  6. wahh..ada novel baru..nnti nk cari lah =D

    ReplyDelete
  7. Ilmar : dah dapat ke buku ni? harap terhibur ler bila baca ye...

    manis : alaa... novel remaja je pun... seganler... hehe

    Amni : haaa...tak abis2 nak adam... akak nak suh kawin paksa nak Bern ler... hahaha

    Rinn : uik? senyum nampak... pa makna? hehehehe lama tak jumpa hang,,,

    ReplyDelete
  8. Belum. Hari tu mintak tolong kawan belikan kat PTS tapi dia kata belum masuk stor. Huhu~

    ReplyDelete