Feb 2, 2009

Once in a blue moon...

BY Rose Harissa IN 16 comments


Alhamdulillah...
(bukan senang nak duk kat atas sekali...
bak kata Ezli, 'once in a blue moon'...
)

16 comments:

  1. Tahniah!! sis. su baru je beli novel akak kat alaf ari tu. so skang ni tgh baca... heee...

    ReplyDelete
  2. KAK ROSE,

    CONG' yerk!!
    hope pas nie still duk 1st top.
    BHAHHA :D

    ReplyDelete
  3. tahniah hup hup horey hup hup horey hup hup horey

    ReplyDelete
  4. Tahniah sangat2 kak rose. cehh, amni salah seorang penyumbang lah tu. haha. amni beli kt mph jugak. kawan amni ckap, amni menyumbang ke arah bestseller utk semua novel baru keluar. haha.

    ReplyDelete
  5. Kalian semua, su, cikyuyu, kabussenja, amnie... terima kasih atas sokongan kalian semua... wa terharu nih... :)

    ReplyDelete
  6. Sekali lagi, lubang hidung sis berjaya berkembang mekar pada 7.1 pada skala Richter.. Kehkehkeh..!!

    Tahniah..

    ReplyDelete
  7. cer : dahh... dah reda kekembangan tu... dah jejak tanah pun... kekeke...
    neway... tengkiu!

    ReplyDelete
  8. Tahniah rose..MSC mmg best,aku siap promot kat semua org termasuk bdk2 tadika terdekat kt kg aku..he..he..

    ReplyDelete
  9. cehhh... hampes ko teja, kat budak tadika ko pomot MSC? nak suh jadi cam Afizan eh? kekeke... neway... tengkiu very much laling!

    ReplyDelete
  10. hampes ko teja

    eya : terima kasih banyak... :)

    ReplyDelete
  11. aku pun nak ucap tahniah kat hang :) senyum sokmo ye? hehe

    ReplyDelete
  12. Nick & Rinn , terima kasih banyak2!! :)

    ReplyDelete