Tuesday, August 21, 2007

Petronas VS Shell

Masa aku menaip ni dah kul 10.30 malam… aku ngadap PC… tapi mata ke arah TV… tgk MyTeam… mengada sungguh lagu2nya…penangan Jason Lo yang kreatif. Best jugak tgk impian dan harapan pemuda2 nk berjaya jadi pemain bola sepak kan? Sampai ada yang nangis2…sadis!

Tadi Lynn call… berkongsi berita gembira pasal Umi Azrini… aku terjerit! Alhamdulillah…akhirnya…tahniah Umi… sekurang2nya dapat gak ke Oversea… hahaha…Tahniah lagi sekali… cinta itu tiada akhirnya Umi… tergigit lidah sekali sekala tu adatla…

Ni baru dapat SMS Lynn… haduii... minah tu laju betul menaip… dahla laju, suker pulak membakar aku... berapi rasanya. Kerana idea aku asyik tersangkut di tengah jalan…apa la nak jadi…

Lynn suruh aku pakai Shell…lebih kilometer katanya… tapi aku balas balik, kata aku pakai Petronas… dan jawapannya sungguh hampes sekali… ‘Petronas 3 suku kata. Ada sekatan dalam penyebutan. Cuba sebut Shell. Sekali nafas je’! Ye, dia antara kawan aku yang tinggi tahap bongeknya!

Tgh duk melangut ni, tiba-tiba hubby menyoal sambil tersenyum-senyum mengena… ‘Cub prix awak kul berapa?’… duh! Hubby mengingatkan aku pada siaran tertunda Cub Prix kategori Expert di Kuching…jam 12.30 mlm nanti. Semalam x dpt tgk sbb tgk Prison Break.

Hmm… nampaknya malam ni aku tido lambat ler…harapnya tidur nanti, x de mimpi2 sedih lagi... aku x sanggup nak nangis dalam gelap lagi cam semalam...

2 comments:

  1. Alahai Rose, kita bersaing cara sihat,kan! Bukan nak berperang haha. Aku membakar krn mahu dibakar. Korang yg lebih depan dari aku, kenalah aku kejar DAN wajibnya korang pulak mengejar aku! Hahaha.

    ReplyDelete
  2. hahaha... tara papa la Lynn... sengaje je mengemosikan diri... ekkekeke... takpe... tahun 2007 belum habis lagi... ada beberapa pusingan lagi... muahahhaa

    ReplyDelete

Follow Me @roseharissa

About Me

RoseHarissa

"To be perfectly clear, passing is something that has never crossed my mind. Instead of stepping forward and explaining why and prove that I'd really meant no harm, I chose to remain silent. My attitude was, if they don't get it, I don't have to explain it, which was my way of saying that if they don't get me, I don't have to explain me." ©




Random

randomposts