Tuesday, December 14, 2010

...DAN CINTA PUN TERSENYUM


RM 23.90 (RM 26.90 Sabah/Sarawak)
636 mukasurat
Terbitan NB Kara

Novel ini sudah boleh dipesan melalui online dan akan berada di pasaran beberapa hari lagi. Untuk penduduk Kuala Lumpur boleh dapati di Harvest Sogo, Minverva di JTAR dan juga Mukim di Pertama sekarang.


Cerita kesayangan aku ni akhirnya muncul juga. Betapa aku terlalu suka melihat Ervan dan muncul setelah sekian lama terperam. Ervan Prima Sakti adalah hero dari negara seberang, Indonesia yang aku olah dengan sikap angkuh, manja, merasa diri sempurna sehingga akhirnya menemui apa itu cinta sejati di Pulau Besar, Johor, Malaysia.

Walau bagaimanapun, aku ingin memohon maaf kerana tak dapat nak jual DCPT ini secara online. Selain harga pos yang mahal, aku juga tak punya cukup waktu untuk uruskan hal jual beli dan pengeposan. Maklumlah 'one-man show'.
Apa pun pembelian secara online boleh dibuat terus dari pihak NBKara melalui
http://www.nbkara.com.my/web/

10 comments:

  1. Salam Kak Nora, di Sabah dah ada ka?

    ReplyDelete
  2. Kat minerva jalan TAR da ade ke kak rose? x sabar nak beli nie...

    ReplyDelete
  3. tahniah rose...
    macam biasa akak akan beli time pesta buku nanti. harap2 boleh bergambar dgn penulisnya sekali... heheh...

    ReplyDelete
  4. Tahniah,BEST..Cinta antara 2 negara..hero heroin asyik gaduh je, so sweet...

    ReplyDelete
  5. Tahniah Kak Rose... nanti Zilla cari kat JB ni

    ReplyDelete
  6. eMi:
    harap suka bila baca... :)

    Miss ro-C:
    rasanya belum kut...kak rose pun tak pasti...

    Wild Cherry:
    ah ah...dah ada kat minerva... :)

    kak Ida:
    mekasih kak... ye, takpe...kita jumpa di PBAKL... :)

    Ilyah:
    mekasih laling...

    Salmiha:
    oh..terima kasih untuk pujian tu..saya terharu...:)

    Zilla:
    tengkyu laling...harap zilla suka citer ni..tp kalo tak suka pun bgtau ya... :)

    ReplyDelete
  7. Hoooyeeeeaa da beli td... skrg tggal nk bace je...

    ReplyDelete
  8. Terima kasih ya wid sudi beli buku ni...harap wid suka.. tapi kalau ada yang kurang tu bgtau akak ya... :)

    ReplyDelete

Follow Me @roseharissa

About Me

RoseHarissa

"To be perfectly clear, passing is something that has never crossed my mind. Instead of stepping forward and explaining why and prove that I'd really meant no harm, I chose to remain silent. My attitude was, if they don't get it, I don't have to explain it, which was my way of saying that if they don't get me, I don't have to explain me." ©




Random

randomposts