Monday 30 July 2007

Elly Idzlianizar Ilias

Hasil pengisian waktu-waktu bosan takde idea nak menulis. Aku malas nak pikir hal2 yang menyerabutkan kepala. Bila melukis, hilang tensen. Hubby aku tanya apsal aku lukis dia, bukannya hensem pun… uih… manislah dia ni…manis2 pemuda melayu… (pada aku la…)

Lynn pulak kata, aku ghairah dengan pelumba bawah umur. Amboi… siap cc kat Lily Suriani (Yong)… hampes betul…

Tapi aku lukis macam tak berapa nak jadi jek… versi aku nampak garang… walhal orangnya manis… nak tengok real pic, pergila ke:

http://www.malaysiancubprix.com

Dia baru je menang pusingan ke 7 Kejuaraan Cub Prix AAM Malaysia PETRONAS Sprinta di Litar Kamunting Raya, Taiping semalam.

Info tambahan:
Ingatkan prestasi Elly dah menurun. Rupanya dia tak banyak berlumba tahun ni dan mengalami kecederaan yang serius masa berlumba dalam Asian GP race di Sentul 3 minggu lepas. Dalam sakit2 menang gak dia kat Kamunting kelmarin. Tambah manis bila adik dia, pun menang ke 3 kategori Novis.


No comments:

Post a Comment

Rose Harissa® Registered under the provisions of the Trade Marks Act 1976 and the Trade Mark Regulations 1997 since 2016