Wednesday, November 12, 2008

Raja Akid


Setelah dapat lampu hijau dari Kak Yati. Inilah dia Raja Akid... (klik untuk lihat imej lebih besar...)
Kisahnya ketika kak Yati masuk ke blog aku ini, kak Yati telah terpikat pada hero itu... dan terus minta aku buatkan cover novel beliau... Aku pun dengan berbesar hati telah mengubah sikit hero itu supaya jadi lebih 'Melayu'.
Ini hasilnya... bakal keluar penemui peminat kak Yati Disember nanti...
Kepada Kak Yati, terima kasih kerana menghargai lukisan saya! Saya sangat-sangat terhutang budi kepada kak Yati! . Tak lupa kepada Kak Lily yang bersusah payah menemukan dan memperkenalkan saya dengan Kak Yati!

10 comments:

  1. salam rose harissa ^__^

    your vector art mmg kelassss....

    ^__^ all da best, ya...

    wanupeh

    ReplyDelete
  2. salam wanupeh...
    terima kasih... masih kene belajar lagi... :)

    ReplyDelete
  3. ahahks2 mcm knl jer HERO tuh. akk mcm knl lah. wah wah! ! ady rafizal kn? wahh. ady rafizal. NOVEL kak yati lagi? 3 novel ku kena carik nihhh.. muhahhaa... novel akk dlm proses nk kumpul dwet sbmlm dpt gaji.. sob3 kalo xsmpt gaks.. kne tgu gaji laa

    ReplyDelete
  4. aduiii... cikyuyu mmg angau laa... abis semua hero dilihatnya macam ady rafizal... kekekeke.... bukanlah! ady cam korea skit...
    haa... kumpul2... singgit sehari ok kut... kakakakkaa... :)

    ReplyDelete
  5. sy dah agak dah mesti kak rose yg lukis hero macho tu tuk cover novel NB... :D

    ReplyDelete
  6. errr... camna fad leh tau? kenal stroke eh? hehe

    ReplyDelete
  7. keh2. akk mmg dh angau nihh! tgk ady rafizal jer.. huhu

    ReplyDelete
  8. cikyuyu : hahahaha... rosak betui laa adik aku sorang ni...

    ReplyDelete
  9. hahha. rosak sbb! bce novel akk.. sbb tergila2 kat ady rafizal.. kalo lah ady rafizal 2.. btoi2 ade.. xtaw la.. kah3

    ReplyDelete
  10. huahuahua... akak rasa kalo ady rafizal betui2 ada, mau cikyuyu pengsan setiap sejam sekali... kekeke

    ReplyDelete

Follow Me @roseharissa

About Me

RoseHarissa

"To be perfectly clear, passing is something that has never crossed my mind. Instead of stepping forward and explaining why and prove that I'd really meant no harm, I chose to remain silent. My attitude was, if they don't get it, I don't have to explain it, which was my way of saying that if they don't get me, I don't have to explain me." ©




Random

randomposts