Friday, June 19, 2009

DIULIK MAYANG...

Terjumpa cerita yang tak pernah tersiar kat APO? Iskk... banyak cerita karun rupanya dalam PC ni... selamat membaca sementara aku berada di luar Wilayah Celcom ni...

7 comments:

  1. salam ros,pergi mana ni?bila dengar ulik dimayang mendayu-dayu rose terasa tenang..

    ReplyDelete
  2. akak nak gimna ni??
    pakai broadbnd eh??
    huhu bosan klu takda 3G lmbat btul line nya

    ReplyDelete
  3. salam, kak rose syg..
    hehe.. geli hati saya..
    di luar wilayah celcom ya?
    akak.. akak.. lawak betul..
    apa pun.. selamat ya, kak..
    saya tahu akak duk watpe tu..
    wakaka..

    ReplyDelete
  4. salam rose...:)
    masuk sini terdengar plak ulik mayang....huhuhu
    Tergambar nostalgia lama sekitar tahun 1990-91...masa tu ibu junior dipaksa dgn senior menari sambil diiringi lagu ulik mayang nilah....

    Pertama kali mengenakan baju kebaya kena menari plak tu siap bawak pulut kuning lagi....hehehe

    Tanpa nostalgia kenangan tidak tercipta....huhuhuhu (ape2 je ibu nie...layanzzzzzz)

    ReplyDelete
  5. asfa86 : saya tgh bertapa buat kerja la liza... lagu ni mmg best... :)

    cahayacinta : di luar wilayah celcom tu maknanya akak off handphone sepanjang minggu... hehe... bertapa buat kerja...

    rania : salam adikku cayang... hehehe...pandai aa teka... kita kan sepesen, tak peduli hndphone... kekeke

    ibujunes : salam... heheh... tu la, cerita tu pun saya buat bila teringat persembahan budak2 lelaki time sekolah dulu...
    tapi ibujunes lagi kelas... siap bawak pulut kuning... kalau kat tepi pantai tu, haruslah tuan2 puteri tu datang menjamu... hahhaa

    ReplyDelete
  6. ohh yeke hahah..sdikit kesalah pahaman kuang2..

    ReplyDelete

Follow Me @roseharissa

About Me

RoseHarissa

"To be perfectly clear, passing is something that has never crossed my mind. Instead of stepping forward and explaining why and prove that I'd really meant no harm, I chose to remain silent. My attitude was, if they don't get it, I don't have to explain it, which was my way of saying that if they don't get me, I don't have to explain me." ©




Random

randomposts