Sunday 4 March 2012

Persada Aksara - Dari Rak Buku ...Dan Cinta Pun Tersenyum.

Salam semua...
Hari ni aku nak kongsikan rakaman Persada Aksara RTM1, dalam segmen Dari Rak Buku, novel Dan Cinta Pun Tersenyum dipilih sebagai mengisi slot tu.  Sebenarnya rakaman ni dah lama, Februari 2011.
Semasa slot aku di Persada Aksara bersiaran beberapa minggu lepas, aku tak dapat nak tengok sebab ada hal kat luar kemudian terpaksa mendekam kat bengkel. Hishhh...

Mujurlah NB Kara ada upload rakaman ni kat facebook. Kalau tak sampai sudah aku tak tau camna ruper aku bercakap time tu. Bila tengok, serius tergelak sebab :

1) Fahrin duk menyebut, 'sebuah novel yang cukup laris'... hahahaha, rasa nak hantuk kepala kat dinding. Sumpah, sampai sekarang, aku masih ada penyakit lack of confident. Tak pernah nak percaya ke yakin ke buku aku boleh jual apatah lagi laku keras... huuu...m(_  _ ||')m

2) Melihat perbezaan mulut yang sangat ketara. Hahaha...gila teruk gigi aku time tu... (^___^)

Apapun aku sangat berterima kasih setinggi langit kepada kak Norhayati Berahim, Liza Bujang, Sharif, Rinn dan Kak Lily Haslina Nasir yang sudi mengulas Dan Cinta Pun Tersenyum itu...




No comments:

Post a Comment

Rose Harissa® Registered under the provisions of the Trade Marks Act 1976 and the Trade Mark Regulations 1997 since 2016