Thursday, April 23, 2009

HERO BARU


Sebenarnya ni hero untuk citer lain. Tapi tetiba dapat idea lain... dan rasa hero ni lebih sesuai dengan citer yang ini... maka tukar lagilah jawabnya . Bila nak siap? Entah! Saja gatal tampal gambar hero buat inspirasi...
Yang benarnya, banyak 'hutang' aku kena langsaikan. Jawabnya lepas pesta buku nanti, bertapa lagilah aku... hmmm...

20 comments:

  1. uuuwweeeeiiiii... awat seksi pic hero tuuuuu. --> tutup mata kak rose heeeee.

    sis, tima ksih ye penanda buku tu. akhirnya dpt semua koleksi.

    ReplyDelete
  2. Su! hahahaha... kiranya berjayalah ye akak timbulkan aura seksi tu? kekeke... mmg nk buat hero kali ni seksi... dan dituduh gay! :P

    sama2 su... harap su berpuas ati dgn penanda buku x seberapa itu... huhu

    ReplyDelete
  3. Rose, lepas ni akak sure jd peminat rose plak. Confirm... Td suami ajak pergi meeting tp dia dh bgthu awal2 akak tunggu dlm keta aje. So sempatlah capai nv tlt tu. Apalg 2 jam menunggu dh smpai ms 248. perh.. Mmg menarik , jln ceritanya akak suka. Lepas tu siap ada pic hero lglah syahdu ..tp nape xde pic heroinnya ... . Hehe

    ReplyDelete
  4. wa..wa..wa....gorgeous nya hero baru ni..hik..hik

    ReplyDelete
  5. oh..hero baru ye..... aku nie kalau ko kasi hero yg hensem2 nie tentu aku suka....walaupun mcm baby face tp renungan mata beb...kuat..hehehehe
    adui Rose, knp le ko bagi hero ko nie gay....alahai tak tbyang aku.....

    Apa pun... teruskan usaha..... dan teruskan membuat aku ternanti2....

    Hah, hari nie baru nak beli TLT..... nanti klau siap aku baca aku komen ye...

    Nak peluk awak....hehehehe

    ReplyDelete
  6. Waaa... Terpesona i dibuatnya..!!
    Tak kose mak.. Auww..!!

    Hahahahahaaaa..

    Siap tunjuk dada lagi tu heronya.. Nasib tak letak bulu dada macam penjual karpet Pakistan..
    Kehkehkeh..!!

    ReplyDelete
  7. Ya Allah..pepagi dh clear biji mataku ini...ensemnya kak rose..sy dh tergoda camne ni..;p

    ReplyDelete
  8. terseksa nyer aku....
    kali nie aku tak dapat tangkap nie rupa sapa yerrr??????

    tapi memeng hensem beb....
    (napa mummy hanan kata hero ni gay, alah tok pehe lerrrr)

    ReplyDelete
  9. alahai cek'rose weh..aku tak terkata bila nengok hero baru ko nie...hensem giler...huk..huk..huk.

    p/s: cek'rose kim salam kat,mamat tak kose mak..Auww!!tu..keh..keh..keh..

    ReplyDelete
  10. nasib baik lukisan jek...boleh ditenung dan dipegang...mmg encem n seksi ..walawala...

    ReplyDelete
  11. Uish kak rose. Boyf baru amni laa nampaknya ni. Haha. Seksinyaa dia :)
    Kak rose bertapa jgan lama2 tau. haha. Nanti ada org rndu :P

    ReplyDelete
  12. Kak IDa : hehehe... segan saya bila akak cakap gitu... tp lega bila akak suka jln citer TLT... pasal gambar heroin tu... sy tak jumpa pompuan yang sesuai untuk dilukis... hehehe

    LZ : hehehe... tengkiu laling!

    Leeya : heheh...aku mmg suka hero muka baby face nih... tapi matanya tajam gitu... kekek... dia bukan gay... tp dituduh gay kerana penampilan dia tu...
    okey... aku tunggu komen ko pasal TLT...
    meh... aku peluk ko dulu... hehehe


    Cer: ko dengki yerr... hampes sungguh...

    Silent : hahhaah... dah tergoda ye... hehhe

    Yus : kali ni mmg bukan selebriti... hehe aku terjumpa gambar mamat ni terus terpikat pada matanya...

    bukan gay tu... dituduh gay la yus... aku buat hero ni dituduh gay oleh kawan baik sendiri sbb kes dengki...ha... amacam?

    Teja : waaa... suka aku kalo ko sker hero ni... heheh..
    tak yah kimsalam kat mamat tak koser mak auuuw tu... nanti kita sekeh sama2 kat opis moy... hahaha

    ina @ mama alisha : itulah namanya lukisan, jadi kene lukis hensem, supaya boleh dipegang, ditampal dan ditenung... heheh

    Amnie : Insya ALLAH... akak cuba timbul juga sambil2 nak siapkan manuskrip2 baru... hehe...

    ReplyDelete
  13. Ya Allah bilalah saya boleh mengikut jejak hebat penulis sekalian...Mudahan Allah tunjukkan jalan dan berikan ilham untuk dimanfaatkan..............

    ReplyDelete
  14. D'Rimba... Insya ALLAH... boleh... usaha kena lebih...
    saya belum masuk kategori hebat... masih juga meminta dan berdoa pada ALLAH agar ilham tidak putusa...

    ReplyDelete
  15. Pehh..
    Tag team nak sekeh gua la pulakkk..!!
    Terpaksa laa gua belajar silat dari makcik gua punya jiran sebelah kakak angkat abang tiri nenek sebelah sepupu kawan dia punya doktor gigi..

    Err.. Nanti gua datang opis moy sis ada ke tak?..

    ReplyDelete
  16. Wah..hensem la hero baru tu kak rose...Ari khamis tu org pegi PBAKL. dh beli novel Tuhan Lebih Tahu tp x dpt jumpa akak. Tgk jadual kat NB Kara nama akak ada ari khamis tu..tapi....x pelah mungkin kita jumpa lainkali...heheheheh...go..go...go..cayuk dgn karya terbaru...

    ReplyDelete
  17. Cer : haaa... tau x pe... bila sis tag team ngan tun teja... hang tuah pun kalah... haha...
    ko nk gi biler opis APO tu... sis nak gi claim awal bulan (mungkin 6 atau 8hb, bergantung kpd claim bila)... kak sya dh hint stok citer dh nak abis... adehh...

    Ilyah : tengkiu laling... laaa... ada datang ke khamis tu? iskk... x der rezeki ler kita nak jumpa... akak ada hal urgent la ari kamis tu,,, ampun...

    lain kali kita jumpa ye... :)

    ReplyDelete
  18. salam rosse...

    wah heronya pun dah mengancam....
    x sabar nak tunggu nih,...

    Ishk3...ibu2 nih x padan ngan ***
    hahahah...

    Ciayok2...teruskan, ibu sentiasa mneyokong.....

    x sabar nak baca TLT...tapi x sempat lagi....huhuhu

    ReplyDelete
  19. citer baru yer...rose???
    mesti best niee....

    ReplyDelete
  20. Ibu : alaaa... leks aa sesekali cuci mata... biar tua umur... jiwa tetap muda... hahhaa... tengkiu ibu sbb sentiasa sokong saya.,.. TLT tu bebila bleh baca... hehe

    Yus : yeap... citer baru... best ke dak tatau la... heheh

    ReplyDelete

Follow Me @roseharissa

About Me

RoseHarissa

"To be perfectly clear, passing is something that has never crossed my mind. Instead of stepping forward and explaining why and prove that I'd really meant no harm, I chose to remain silent. My attitude was, if they don't get it, I don't have to explain it, which was my way of saying that if they don't get me, I don't have to explain me." ©




Random

randomposts